Monday 16 January 2017

TIPS MENGHADAPI ANAK DEMAM

Cik Tam dan Cik Teh
=================
Kenapa cik tam dan cik teh ni ? Hero kesayangan ibu demam, batuk dan selsema. Pakej 3 dalam 1.

Kak zura ada sedikit tips buat semua ibu untuk menghadapi anak yang tiba-tiba demam waktu malam.Tips ini sangat berkesan tau terutama bagi ibu yang tinggal dikawasan pedalaman. Nak keluar dah lewat malam. Sampai ke bandar klinik pun dah tutup. Pernah rasa macam ni tak? 



Tips semulajadi untuk panduan ibu ialah bagi minum air barli untuk redakan panas. Caranya rebus barli + gula batu. Tunggu suam dan bagi minum. 

Lepastu urut dan belai badannya sehingga berpeluh. Opss...kak zura tak juai minyak. Nak minyak hubungi Ummi Nad'rah Abbas. Minyak urut buatan sendiri. Memang terbaik. Anak-anakku dah biasa diurut oleh ibunya jadi pantang sakit sikit mintak urut, mintak dibelai. Jadi malam ni kak zura layan baby tua. Urut juga merupakan terapi sembuhan buat si manja.



Segar sikit muka selepas berurut. Ibu akan up kan dos suplemen untuk anak kesayangan.
#VitaminC untuk selsema dan hidung tersumbat. Megakan terutama semasa tidur malam.

#Nutriferon untuk antibodi. Nutriferon ni ibarat askar tau. Wujudkan askar dalam badan anak untuk lindungi dia. Bila datang je musuh semua askar bekerjasama tembak musuh hingga ke titisan akhir. Haaa....gitu gayanya.

Dan #Omega bukan sahaja untuk perkembangan otak anak malah turut bantu cairkan kahak dan buang lendir melalui najis.

Mujur ayahnya ok. Kalau tak...ayahnya pun mintak urut.


Jika anda perlukan suplemen Shaklee, boleh hubungi saya untuk konsultation yang tiptop.

salam sayang,

Nur Azura bt Mohamad Yusop

011-10753394

azuraredhuan@gmail.com



No comments:

Post a Comment


Assalamualaikum dan salam sejahtera khas buat semua pengunjung blog saya. Nama saya nur azura bt mohamad yusop. Saya seorang guru pendidikan khas. Saya sudah berkeluarga dan mempunyai 2 orang anak lelaki yang comel.
Saya juga merupakan seorang Jurulatih SPA dan dan Pengedar Sah Shaklee. Kepakaran saya dalam bidang kecantikan. Fokus utama saya ialah membantu wanita yang mempunyai masalah dalaman dan kecantikan untuk kelihatan lebih cantik dan sihat




♥ Copyright © Azura Yusop | All Rights Reserved| Design by Pawona Kreatif