Monday 16 January 2017

PENGHIDAP DIABETIS TEGAR KINI SEMBUH : SIRI 7

Siri 7 ini lebih dramatik dan ada sedikit ketegangan antara kami adik beradik. Dalam membuat keputusan, daku lebih suka berbincang terlebih dahulu sebelum membuat keputusan.

Situasi 1
" Tak payah la bagi mak makan suplemen. Bagus ke, berkesan ke, membazir duit je"

Korang rasa nak bagi penampar tak pada situasi 1? Sabo ajelah.

Situasi 2
" Mak tak nak makan apa-apa ubat, diabetis mana boleh sembuh"

Niat hati memang nak bantu mak. Nak bantu mak sihat dengan consume set diabetis shaklee.

Siri ke 6 ni bab memujuk. Risau dengan jawapan mak YES ke NO. 

Nak buat apa-apa pun kena yakin. Sebab mak pun pernah cuba macam-macam suplemen sebelum ni. Kesannya menghampakan. Atas sebab itu semua adik beradik tak yakin dan mak sendiri tak yakin dengan suplemen yang sememangnya kami satu keluarga pun tak pernah makan. 




Takpe lah. Daku mintak mak cuba terlebih dahulu. Pujuk mak. Mak kena cuba. Kita ikhtiar. Kalau mak rasa tak berkesan dan kalau tiada perubahan semua ni stop dan tak payah makan. nak tahu apa respon mak? korang rasa ? Jeng-jeng jeng....


Fuhh..mujur mak terima. Lama weh daku memujuk.

Daku cakap dengan semua...takpe..daku yang akan sponser semua vitamin mak sebagai permulaan.

Ada pulak yang tambah "okey aku nak tengok sejauh mana dia berfungsi" aihhh banyak cakap pulak abang ku ni.

Daku tanpa berlengah terus oder set diabetis shaklee untuk mak. Soal bayaran tolak tepi.Daku nak mak sihat. Nak bagi yang terbaik untuk mak.

Walau bergunung duitku habis untuk mak pun BELUM TENTU boleh balas jasa mak besarkan diriku. Susu ibu yang diminum saja tak mampu dibayar dengan segunung intan permata dan seluas lautan dinar emas

Okkey proceed tanpa berfikir panjang. Daku fikir kalau mak terus-terusan begini, macam mana seandainya kalau mak kena potong kaki nanti. Kosnya lagi mahal. Adeh. Kalau boleh memang mintak jauh. Tapi apa terjadi kita tak boleh jangka.

Maklumlah kak ngah memang banyak fikir.

Jadi saya pun beli set diabetis shaklee. Nak tahu set apa yang saya beli?

Stay tune

salam sayang,


Nur Azura bt Mohamad Yusop


011-10753394


azuraredhuan@gmail.com

 ðŸ˜Ž

No comments:

Post a Comment


Assalamualaikum dan salam sejahtera khas buat semua pengunjung blog saya. Nama saya nur azura bt mohamad yusop. Saya seorang guru pendidikan khas. Saya sudah berkeluarga dan mempunyai 2 orang anak lelaki yang comel.
Saya juga merupakan seorang Jurulatih SPA dan dan Pengedar Sah Shaklee. Kepakaran saya dalam bidang kecantikan. Fokus utama saya ialah membantu wanita yang mempunyai masalah dalaman dan kecantikan untuk kelihatan lebih cantik dan sihat




♥ Copyright © Azura Yusop | All Rights Reserved| Design by Pawona Kreatif