Saturday 6 February 2016

KREATIVITI MENGHIAS HOME DAN MOBILA SPA

Konsep Spa adalah berbentuk "Home Spa" dan "Mobile Spa". Anda boleh dekorasi Spa mengikut kreativiti dan citarasa anda. Konsep Spa tidak memerlukan kemewahan tetapi hanya menggunakan apa yang ada ditangan. Jika anda memilih HOME SPA, anda perlu setkan bilik yang simple dan memenuhi keselesaan pelanggan spa.  Jika memilih MOBILE SPA, anda hanya perlu sediakan beauty tolls box dan travel ke rumah customer mengikut destinasi dan temujanji. Saya akan kongsikan kepada anda semua peralatan yang diperlukan di dalam box dan idea dekorasi sekiranya anda ingin membuka spa dirumah. Konsep dekorasi Spa ini sangat menarik kerana tidak perlu berbelanja lebih. anda boleh upgrade Spa anda secara berperingkat dari semasa ke semasa






















Menarik kan projek ini. Hanya gunakan apa sahaja yang ada dengan kreativiti sahaja mampu jana duit setiap hari. Jangan malu, jangan segan. Mulakan sekarang. Jom sertai Projek Spa Bergerak yang merupakan fenomena baru melanda Malaysia.

Jangan malu untuk hubungi saya spa trainer anda:

Azura Yusop / 01110753394

No comments:

Post a Comment


Assalamualaikum dan salam sejahtera khas buat semua pengunjung blog saya. Nama saya nur azura bt mohamad yusop. Saya seorang guru pendidikan khas. Saya sudah berkeluarga dan mempunyai 2 orang anak lelaki yang comel.
Saya juga merupakan seorang Jurulatih SPA dan dan Pengedar Sah Shaklee. Kepakaran saya dalam bidang kecantikan. Fokus utama saya ialah membantu wanita yang mempunyai masalah dalaman dan kecantikan untuk kelihatan lebih cantik dan sihat




♥ Copyright © Azura Yusop | All Rights Reserved| Design by Pawona Kreatif