Saturday 13 February 2016

FORMULA BUKA SPA M.A.S.T.E.R

FORMULA M.A.S.T.E.R UNTUK MEREKA YANG MAHU BERJAYA. 
FENOMENA SPA BERGERAK 



Fenomena SPA BERGERAK di bawah projek 'the walking beauty'semakin mendapat liputan. Kami memerlukan lebih ramai beautician di Malaysia bagi memenuhi permintaan customer yang mahukan SPA BERGERAK.

ADAKAH ANDA INGIN MEMBINA KEDAI SPA ATAS NAMA SENDIRI ?
=================================
. Ingin ada perniagaan sendiri
. Ingin menjadi bos
. Kos bina spa sangat rendah
. Tidak perlu sewa kedai spa dan sangat
  membantu menjimatkan kos
. Ingin menjana pendapatan sampingan 
  atau pendapatan penuh dengan hanya
  hasil spa anda
. Jana income setiap hari walaupun 
  mendapat 50 ringgit setiap hari
. Jaminan pulangan modal 100%

KONSEP SPA BERGERAK
=======================
. Berbentuk home & mobile
. Sekiranya permintaan dalam bentuk
  MOBILE SPA anda hanya perlu
  sediakan tool beauty kits dan bergerak ke rumah customer
. Sekiranya permintaan HOME SPA anda
  hanya set bilik spa yang ringkas dan
  mudah. Gunakan hanya apa yg ada
  sebab waktu berspa customer tido....

ADAKAN ANDA?
===============
1. Suri rumah yang ingin bekerja dari rumah dan mempunyai income sendiri.
2. Seorang yang bekerjaya tetapi ingin menjadikan bisnes spa ini sebagai side income.
3. Pelajar atau graduan yang masih menganggur.
4. Wanita yang ingin cantik dan berduit dalam 1 masa.

JIKA YA
========
  •  Mahu kami ajarkan bagaimana anda boleh memulakan SPA TANPA KEDAI dengan modal yang kecil.
  •  Menjalankan perniagaan yang simple, fun & easy.
  • Kami akan bimbing anda menjadi seorang beautician yang hebat dan berkeyakinan tinggi sehingga mampu menjana duit hari2.
  • Anda akan di beri latihan intensif sebagai seorang beautician.
  • Anda akan diberi sijil sebagai tanda a certified beautician.
  • Terus boleh mulakan pernigaan Spa anda.

PENGALAMAN SENDIRI
======================
Saya bermula menjalankan bisnes SPA ni dengan ilmu yg 0. Saya bernekad mahu belajar dan saya membuat keputusan menyertai projek beauty ni. Saya dibimbing sepenuhnya oleh beautician2 hebat. Saya menjadi teruja kerana setiap hari ada pelanggan dan belum pun sebulan saya buat projek ni saya dah dapat RM1335.00. Alhamdulillah. Dah balik pun modal dan saya upgrade spa saya dengan membeli sauna. Bila dah ada sauna lagi la bombastik.....

SAYA AKAN MEMBANTU LEBIH RAMAI WANITA YANG INGIN BERJAYA DAN SAYA AKAN BIMBING ANDA FROM 0 TO HERO





Untuk keterangan lanjut PROJEK SPA BERGERAK INI hubungi:

AZURA YUSOP / 01110753394
~Beautician & Spa Trainer~

~MULAKAN TANPA NANTI
  LAKUKAN TANPA TAPI~




















No comments:

Post a Comment


Assalamualaikum dan salam sejahtera khas buat semua pengunjung blog saya. Nama saya nur azura bt mohamad yusop. Saya seorang guru pendidikan khas. Saya sudah berkeluarga dan mempunyai 2 orang anak lelaki yang comel.
Saya juga merupakan seorang Jurulatih SPA dan dan Pengedar Sah Shaklee. Kepakaran saya dalam bidang kecantikan. Fokus utama saya ialah membantu wanita yang mempunyai masalah dalaman dan kecantikan untuk kelihatan lebih cantik dan sihat




♥ Copyright © Azura Yusop | All Rights Reserved| Design by Pawona Kreatif